PBW-0682-3/2020 Słupsk, dnia 17.12.2020 r.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Słupsku,
ul. Jaracza 18 a, 76-200 Słupsk.
email: sekretariat@pbp.slupsk.pl
tel. 59/8422705
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 17.12.2020 r.
na „dostawę pakietu środków ochronnych przeciwdziałających COVID-19 w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa w ramach projektu pt. „Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego”, Oś priorytetowa 05. Zatrudnienie, Działanie 05.04. Zdrowie na rynku pracy”.
Zamawiający
Województwo Pomorskie
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
NIP: 583-31-63-786
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Słupsku, ul. Jaracza 18 a, 76-200 Słupsk
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Słupsku, ul. Jaracza 18 a, 76-200 Słupsk
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu środków ochronnych przeciwdziałających COVID-19 w celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa w ramach projektu pt. „Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego”, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2.
2) Nazwa i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
35113400- 3 Odzież ochronna i zabezpieczająca
18424300- 0 Rękawice jednorazowe
33199000- 1 Odzież medyczna
18100000- 0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18114000- 1 Kombinezony
33631600- 8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33140000- 3 Materiały medyczne
33770000- 8 Artykuły higieniczne z papieru
39330000- 4 Urządzenia dezynfekujące
33190000- 8 – różne urządzenia i produkty medyczne
33190000 -7 – urządzenia dla ciała
3. NAZWA PROJEKTU
„Wzmocnienie potencjału zdrowia pracowników szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Pomorskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 29.12.2020 r.
5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Słupsku, ul. Jaracza 18 a, 76-200 Słupsk
6. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego i po wykonaniu zadania przez Dostawcę Zamawiający zapłaci Dostawcy za zakupione środki ochronne przelewem na konto bankowe wskazane przez Dostawcę na fakturze/rachunku w terminie do 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej/ego faktury/rachunku.
- Umowa z Dostawcą jest wymagana – Załącznik Nr 4.
- Dostawca wystawi fakturę zgodnie z zamówieniem.
- Podstawą do wystawienia faktury będzie Protokół odbioru środków ochrony osobistej, podpisany przez obie strony przedmiotu zamówienia, potwierdzającego zrealizowanie dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3.
- Rozliczenie nastąpi w oparciu o prawidłowo wystawioną pod względem formalnym i rachunkowym fakturą VAT i dołączonym protokołem odbioru środków ochrony osobistej.
7. ZALICZKI
- Nie przewiduje się udzielenia zaliczek, faktur pro-forma, wcześniejszych płatności w częściach na poczet wykonania zamówienia. Płatność nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Cena jest niezmienna, stała na czas trwania realizacji zamówienia.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB WYBORU OFERTY
- Cena oferty musi być podana w walucie PLN cyfrowo i słownie. Należy podać cenę brutto, zgodnie z przedmiotem zamówienia: Cena – najniższa cena oferty 100% = 100 pkt.
- Koszt dostawy ponosi Dostawca.
- Cenę za przedmio zamówienia Oferent przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie brutto, tj. z uwzględnieniem ewentualnego należnego podatku VAT.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę.
9. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową oraz zawierać własnoręczny podpis Oferenta.
10. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy złożyć drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pbp.slupsk.pl w terminie do dnia 23.12.2020r. do godz. 10.00. W temacie e-maila prosimy o wpisanie informacji: Oferta dostawa środków ochrony osobistej CIVID-19.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
11. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem: https://www.pbp.slupsk.pl oraz na stronie BIP.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty, gdyż wpłynęły oferty o tej samej cenie Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą mieć ceny wyższej niż oferta pierwotna.
- Z wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
12. INFORMACJE DODATKOWE
- Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych wobec zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
- W każdym przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnień opisanych w pkt. 2 nie będzie przysługiwało Wykonawcom żadne roszczenie wobec Zamawiającego, a w szczególności roszczenie o zawarcie umowy lub zwrot kosztów złożenia uczestnictwa w postępowaniu wywołanym zapytaniem ofertowym
- Grupa docelowa – pracownicy Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku.
- Zamawiający nie przewiduje odpowiedzi na zapytania w niniejszym postępowaniu.
13. KLAUZULA INFORMACYJNA
dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub działalność gospodarczą w formie spółek cywilnych współpracujących Pedagogiczną Biblioteką Wojewódzką w Słupsku.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Jaracza 18a, tel. 59 8422705, e-mail sekretariat@pbp.slupsk.pl;
- Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Bibliotece można skontaktować kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iodo@pbp.slupsk.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
14. Osoba do kontaktu
Dodatkowych informacji udziela Jolanta Kazimierczyk pod numerem telefonu 59-8422705 wew. 37 lub adresem email: administracja@pbp.slupsk.pl 8:00 – 14:00).
Załączniki: